Coolwater4u

blog start !!

Monday 5 July 2010 , Posted by coolwater at 07:33

hari ni aku mulakan kalam muqaddimah yg mane inilah juga post yg pertama aku utk blog nih.
so kpd yg membaca atau melawat blog aku ni aku ucapkan slmt membaca dan salam perkenalan dr aku...
biodata??
opsss...aku rase baru2 ni ta yah dulu la kot...sekadar korang kenal aku zico cukup la...hehehe bkn ape...aku ni tak suka sgt nk public2 kan profile..lg2 aku ni seorg yg low profile...so maybe korang leh knl aku dr facebook aku ke...friendster ke...kan? kot la kan tgnk2 muka aku korang mcm kenal plak kan...actually tak kesah pon sbnrnye..tp aku dh lekat id name aku tuh...sbb?? nk sbb gak ke? tak yah la...hehehe ok ok... sbbnye id tu au punye IT id...forum id..dan mcm2 lg...dan lekat till now org dok panggil aku zico...

kenapa baru nk start buat blog?? ohhh..soalan yg baik...sbnrnye aku dh prnh wat blog sblm nih..
then aku nk try wat yg lebih canggih...(cehh ayat tak leh blah..pd hal blog tak canggih mane pon..hahaha)

kenapa tak troskan je blog yg sedia ade? haaaaa ni soalan payah sket...hahahaha
ok la...blog dulu tu blog jiwang...so kali ni aku nk make something different la sket...jiwang2 je kan...tak besh la kot...lg pon now dah bnyk dah blog jiwang...so kang ramai plak manusia dlm dunia ni jd hati tisu...hahahaha...

ok la kot stakat ni aku bebel...esok lusa aku bebel lg...aku ni kalau membebel leh thn gak...nasib dlm ni je aku bebel..kot dpn2 leh bernanah telinga aku rase...hahaha oh ye...mungkin korang tertanya2 kenapa letak coolwater right?? ok..nnt aku jwb kat post yg baru ok??
so sekali lg aku ucapkan salam perkenalan dr aku...kalau ade mende yg nk di tunjuk ajar,aku sedia terima..ye lah kan..aku ni bdk baru lg dlm blog nih...tak mcm korang yg tgh bace nih...semua power2 tahap gaban dah...

so kite jumpa lg di next post ya!! daaaaa~~





Currently have 0 comments:

Leave a Reply

Post a Comment